Producent | Numer OEM |
---|---|
FMSI-VERBAND | 7947-D1044 |
FORD | 1223682 |
FORD | 1797211 |
FORD | AV61-2K021-BA |
FORD | 1321517 |
FORD | AV61-2K021-BB |
FORD | 1360305 |
FORD | 3M51-2K021-AA |
FORD | 1508074 |
FORD | 3M51-2K021-AB |
FORD | 1519528 |
FORD | 1695810 |
FORD | CV61-2001-BC |
FORD | 1712024 |
FORD | CV61-2K021-BA |
FORD | 1759370 |
ICER | 181617 |
MAZDA | BPYK-33-23Z |
MAZDA | BPYK-33-23ZA |
MAZDA | C2Y3-33-23ZA |
NECTO | FD7078A |
PAGID | T1436 |
PEX | 7.773 |
VOLVO | 30736923 |
VOLVO | 30742030 |
VOLVO | 30793618 |
VOLVO | 31341301 |
VOLVO | 30681739 |
VOLVO | 30683554 |
VOLVO | 30715023 |
Nick: Andrzej19602013-07-24
Najwyższa jakość, 1 klasa. Jak dla mnie ATE produkuje najlepsze klocki na świecie. |
|
Firma ATE jest obecnie częścią koncernu „Continental Automotive System”, który zatrudnia blisko 30 tysięcy pracowników i jest w posiadaniu 72 fabryk rozmieszczonych po całym świecie. Jest wiodącym liderem w dziedzinie produkcji części do układów hamulcowych i już od ponad 100 lat wyposaża nasze pojazdy w produkty, które pomagają im się bezpiecznie zatrzymać.
Części ATE są wyznacznikiem jakości i innowacyjności, a do ich ...
Klocki hamulcowe stanowią jeden z najważniejszych elementów układu hamulcowego. Są one bezpośrednio odpowiedzialne za prawidłowe zatrzymywanie pojazdu. Wraz z postępem eksploatacji samochodu klocki hamulcowe, a konkretniej ich okładziny cierne ścierają się, a co za tym idzie muszą zostawać poddane okresowej wymianie. Zużyte klocki hamulcowe można rozpoznać m.in. po spadku poziomu płynu hamulcowego w zbiorniku, ...