Jak kupić? Kontakt Koszyk 0 Produktów 0,00 PLN     Zarejestruj się
 

22 814 67 62
8:00 - 20:00 od Pn. do Pt.
9:00 - 17:00 w Sob.

  Kliknij i wyślij
zapytanie

Kup część
wybierz Swój samochód
1
Marka

2
Model

3
Typ

Szukaj
Jesteś tutaj:

Regulamin

Obowiązuje od 2017-09-01​

Sklep internetowy Nowe-hamulce.pl, działający pod adresem www.nowe-hamulce.pl, jest własnością: Ucando Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Staniewicka 22, 03-310 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000510989, NIP: 5252587846, REGON: 147265339 o kapitale zakładowym w wysokości 100,000 złotych.

 

1. Przyjmowanie i realizacja zamówień
1. Sklep Nowe-hamulce.pl, zwany dalej Sklepem, mieści się pod adresem www.nowe-hamulce.pl i prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
2. Sprzedaż towarów odbywa się za pośrednictwem strony internetowej Nowe-hamulce.pl, telefonicznie pod numerem telefonu 22 814 67 62 a także mailowo, przy pomocy adresu . Składając zamówienie, Klient zobowiązany jest do uwzględnienia w wiadomości danych zamawianego produktu, danych kontaktowych wymaganych do realizacji i wysyłki towarów (tj. osoba kontaktowa, telefon, ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość) i opcjonalnie - danych do wystawienia faktury VAT. Sklep wymaga potwierdzenia zamówienia drogą mailową (odpowiednia wiadomość zostanie wysłana na adres e-mail podawany w trakcie rejestracji na stronie internetowej Sklepu).
3. Przyjęcie do realizacji zamówienia:
a. względem nowych użytkowników, składających zamówienie pierwszy raz i wybierających formę płatności przelewem lub za pobraniem, zamówienie jest oddawane do realizacji po e-mailowym potwierdzeniu złożenia zamówienia przez Klienta. Klient uzyskuje informację o tym na stronie finalizującej złożenie zamówienia.
b. odnośnie użytkowników mających na koncie jedno lub więcej zamówień, realizacja zamówień płatnych za pobraniem lub przelewem odbywa się tuż po otrzymaniu zamówienia przez Sklep, o czym Klient jest informowany na stronie finalizującej złożenie zamówienia.
c. w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową, realizacja odbywa się natychmiast po autoryzacji karty.
4. Zamówienie zostanie sfinalizowanie, jeśli zamawiane przez Klienta części będą znajdować się na stanie magazynu Sklepu Nowe-hamulce.pl lub u dostawców Sklepu. W przypadku, gdy produkty wybrane przez użytkownika są niedostępne, Klient zostanie bezpośrednio poinformowany o zaistniałej sytuacji i zostanie mu przedstawiona możliwość wyboru produktu zamiennego lub anulowania zamówienia wraz ze zwrotem poniesionych kosztów (jeżeli takie były dokonane).
5. Sprzedaż promocyjna oraz wyprzedaż zawsze odnoszą się do ograniczonej liczby produktów. Zamówienia są realizowane zgodnie z kolejnością otrzymywania potwierdzeń, aż do momentu wyczerpania się zapasów objętych tego typu formą sprzedaży w magazynie Sklepu lub u jego dostawców.
6. Faktura VAT jest wystawiana przy każdym zamówieniu, a Sklep dołączą ją wraz z listem przewozowym do wysyłanej paczki. Sklep wystawia fakturę VAT po finalizacji całego zamówienia i przygotowania wszystkich towarów do spakowania. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 roku w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur ( Dz. U. Nr 133, poz. 1119 ) faktura VAT nie wymaga podpisu.
7. Klient może dokonywać zmiany w zamówieniu do chwili wystawienia faktury. Klient ma pełne prawo do rezygnacji z zamówienia do chwili, w której Sklep wyśle zamówienie. Zmiany zamówień i/lub dostawy należy uzgadniać z Biurem Obsługi Klienta, mailowo pod adresem , lub telefonicznie pod numerem 22 814 67 62.

2. Ceny towarów
1. Wszystkie ceny zamieszczone na stronie internetowej www.Nowe-hamulce.pl podawane są w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
2. Sklep zastrzega sobie możliwość do przeprowadzania zmian cen produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu, rozszerzania oferty produktowej, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wyprzedaży, bądź wprowadzania w nich zmian.
3. Koszty przesyłki są uwzględnione w cenach produktów proporcjonalnie do ich wartości. W sklepie istnieje możliwość wybrania różnych typów wysyłki, a ostateczny wybór zależy od Klienta (dokonuje się go w trakcie składania zamówienia). Więcej informacji o kosztach i rodzajach wysyłki dostępne jest na podstronie: Koszty przesyłki.

3. Termin realizacji zamówienia
1. Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności zamawianych produktów i wybranego przez Klienta sposobu płatności. W opisie każdego produktu zamieszczona jest informacja o planowanym czasie realizacji. Całkowity czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu wpłynięcia zamówienia do systemu, aż do wysłania towarów przez Sklep. Wyrażony czas dotyczy tylko i wyłącznie dni roboczych. Jeśli w zamówieniu zawarte są produkty o różnym terminie realizacji, Sklep wysyła towar po skompletowaniu całości, tzn. po przygotowaniu do wysyłki ostatniego z zamówionych towarów.
2. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + planowany czas dostawy.
3. Jeśli wybraną formą płatności jest przelew, termin otrzymania przesyłki przedłuża się o czas oczekiwania na dokonanie przez Klienta wpłaty należnej kwoty, natomiast w przypadku płatności ratalnej – o czas sporządzenia i podpisania umowy ratalnej. Zwykle wysyłka zamówień odbywa się na następny dzień roboczy po zaksięgowaniu przelewu. Nowe-hamulce.pl nie odpowiadają za opóźnienia w dostawie, wynikające z działalności firmy kurierskiej i umów obsługi przewozowej.
4. Sklep nie odpowiada za opóźnienia lub niedostarczenie zamówienia, które wynikło z podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych.

4. Metody płatności
Nowe-hamulce.pl oferują następujące sposoby płatności:
a. za pobraniem; wpłaty należy dokonać gotówką przy odbiorze przesyłki Kurierowi, który dostarczył paczkę.
b. przelew; wpłaty należy dokonać na numer konta sklepu Nowe-hamulce.pl, zamówienie wysyłane jest po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie Sklepu.
c. płatność elektroniczna bądź karta kredytowa; istnieje opcja zapłacenia kartą kredytową lub płatnością elektroniczną realizowaną za pośrednictwem systemu Dotpay.
d. gotówka; dotyczy odbioru osobistego w siedzibie Sklepu.

5. Reklamacje
1. Części oferowane przez Nowe-hamulce.pl są oryginalne, pochodzą z legalnych źródeł dystrybucji i są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Produkty dostępne na Nowe-hamulce.pl są przeznaczone do montażu w warsztatach specjalistycznych.
2. Jeśli Klient stwierdzi, że zamówiony towar posiada wady fabryczne, ma pełne prawo do skorzystania z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) lub też poprzez sklep Nowe-hamulce.pl.
3. Klient może złożyć reklamację w Sklepie, gdyby zamówiony przez niego towar:
a. posiadał wady fabryczne,
b. został uszkodzony mechanicznie w trakcie transportu,
c. nie jest towarem zawartym w zamówieniu.
4. Warunkiem do uwzględnienia roszczeń względem uszkodzenia, okradzenia przesyłki w transporcie lub braków w zamówieniu jest sprawdzenie przez Klienta przesyłki przy odbiorze. Jeśli Klient wykazuje zastrzeżenia względem zawartości paczki, powinien natychmiast skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie, podając numer zamówienia. Gwarancja i prawo odstąpienia od zakupu nie dotyczą produktów uszkodzonych mechanicznie w wyniku działania czynników zewnętrznych. Wziąwszy to pod uwagę, Klient powinien sporządzić protokół szkody, jeśli po oględzinach paczki ma prawo sądzić, że towar został uszkodzony. Zalecamy także niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Jeśli Klient uzna, że towar posiada wadę fabryczną, należy powiadomić o tym Biuro Obsługi Klienta Nowe-hamulce.pl, a po tym wysłać lub dostarczyć towar wraz kompletnie wypełnionym formularzem reklamacji i dowodem zakupu na adres:
Ucando Sp. z o.o.
Dział Reklamacji
ul. Staniewicka 22
03-310 Warszawa
5. Sklep Nowe-hamulce.pl zastrzega sobie prawo do odrzucenia przesyłki, która nie zawiera dowodu zakupu towaru oraz formularza reklamacyjnego. Magazyn Sklepu nie przyjmuje żadnych paczek wysyłanych za pobraniem – tego typu przesyłki zostaną zwrócone do nadawcy.
6. Zasadność reklamacji zostanie rozpatrzona w trakcie 14 - 21 dni od chwili dostarczenia zamówienia. Długość procesu reklamacyjnego jest zależny od producenta lub dystrybutora towaru. Po dostarczeniu towaru do Nowe-hamulce.pl, Sklep przesyła go wprost do generalnego importera bądź producenta. Czas reklamacji może się wydłużyć, jeśli decyzyjny dział producenta lub dystrybutora uzna, że niezbędny jest dodatkowy czas na ekspertyzy lub wymianę ciężkodostępnych podzespołów. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy w cenie równej lub wyższej od reklamowanego. Jeżeli dokonanie naprawy lub wymiany jest niemożliwe (np. dany towar jest niedostępny), może nastąpić zwrot poniesionych środków pieniężnych. Sklep zobowiązuje się do zwrotu kosztów przesyłki reklamowanego towaru, jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną.
7. Przyczyną reklamacji nie może być różnica w wyglądzie zamówionych towarów ze zdjęciami podglądowymi, dostępnymi na stronie www.nowe-hamulce.pl. Obsługa Sklepu dochowuje wszelkich starań, aby dostępne zdjęcia były w jak największym stopniu tożsame z rzeczywistością, nie dajemy jednak zapewnienia, że publikowane dane techniczne czy zdjęcia nie zawierają braków lub błędów. Błędne opisy, nieprawidłowe podglądowe zdjęcia czy nieodpowiednie ceny nie mogą być podstawą do żadnych roszczeń. Na wypadek wątpliwości odnośnie specyfikacji lub przeznaczenia zamówionej części, uprzejmie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
8. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o wadzie w ciągu dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową. Części elektroniczne i elektryczne nie podlegają zwrotom.
9. Jeśli reklamacja nie zostanie uznana lub zostały naruszone warunki gwarancji, firma Ucando Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do pokrycia poniesionych przez Sklep kosztów (transport, ekspertyza itp.). W takich sytuacjach koszt wysyłki produktu ponosi Klient.
Klient jest zobowiązany do dostarczenia wadliwego produktu wraz z oryginalnym opakowaniem producenta i wszelkimi częściami składowymi, które znajdowały się na jego wyposażeniu.
Sklep zobowiązuje się do niezwłocznego zawiadomienia Klienta o pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Odpowiedzialność Ucando Sp.z o.o. jest ograniczona do nieodpłatnej wymiany produktu lub do zwrotu poniesionych kosztów, a o wyborze jednego z tych dwóch sposobów decyduje iParts Sp.z o.o.
Podstawą do gwarancji są wyłącznie wady materiałowe i produkcyjne, gwarancja nie obejmuje natomiast wad powstałych w wyniku nieumiejętnego montażu, na skutek wypadku, zwykłego zużycia eksploatacyjnego czy przedwczesnego zużycia spowodowanego złym stanem pozostałych elementów układu hamulcowego.
Gwarancja odnosi się wyłącznie do samego towaru, natomiast nie podlegają jej koszty dodatkowe – logistyka, montaż, demontaż, badania diagnostyczne etc. Procedura reklamacyjna dopuszcza wymianę towaru na wolny od wad bądź zwrot środków.

6. Zwroty i wymiany
1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Klient może dokonać zwrotu towaru zakupionego w Sklepie bez podawania przyczyn w trakcie 10 dni od chwili odebrania paczki. Odnosi się to do towarów, które nie były montowane, używane, kopiowane lub też uszkodzone. Produkty zwracane do Sklepu powinny posiadać wszelkie elementy składowe. Jeśli towar został fabrycznie zabezpieczony przed otwarciem, taki produkt nie może być zwrócony po zdjęciu folii, usunięciu zabezpieczeń lub zniszczeniu opakowania.
2. Do przesyłki z towarem przeznaczonym na zwrot/wymianę należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONY formularz zwrotu) oraz numer konta do zwrotu pieniędzy. Sklep w trakcie 3 dni roboczych dokonuje oględzin wysłanego towaru i jeśli spełnia warunki wymienione w pkt. 6.1.,  wystawia fakturę korygującą, a oryginał i kopia zostają wysłane do Klienta przesyłką w trybie priorytetowym. Sklep zwraca pieniądze na konto bankowe Klienta w trakcie7 dni roboczych od otrzymania podpisanej kopii faktury korygującej.
3. Sklep nie przyjmuje żadnych paczek wysłanych na adres firmowy za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
4. UWAGA: ZWROTU LUB WYMIANY TOWARU MOŻNA DOKONAĆ BEZ PODANIA PRZYCZYNY W TRAKCIE 10 DNI OD DATY ODEBRANIA PACZKI. TOWAR PODLEGAJĄCY ZWROTOWI NIE MOŻE BYĆ UŻYWANY I MUSI BYĆ ODPOWIEDNIO ZAPAKOWANY DO WYSYŁKI. ZARÓWNO CZĘŚĆ, JAK I ORYGINALNE OPAKOWANIE PRODUCENTA NIE MOŻE ZOSTAĆ ZNISZCZONE, OBKLEJONE, PORYSOWANE CZY ZADRAPANE. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WŁAŚCIWE WYSŁANIE TOWARU LEŻY W GESTII NADAWCY. KLIENT JEST ZOBOWIĄZANY DO UMIESZCZENIA W PACZCE KOMPLETNIE I PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONY FORMULARZ ZWROTU. KOSZT PRZESYŁKI ZWROTNEJ POKRYWANE SĄ PRZEZ KLIENTA.
5. Sklep Nowe-hamulce.pl dokłada wszelkich starań, aby wymiana towaru przebiegła sprawnie i w sposób satyfakcjonujący Klienta. Jeżeli jednak dany towar nie jest dostępny, Sklep zastrzega sobie prawo do zwrotu kosztów za zakupione produkty.

7. Rejestracja w serwisie, ochrona danych osobowych
1. Składając zamówienie w Sklepie Nowe-hamulce.pl Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Ucando Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Staniewicka 22, 03-310 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000510989, NIP: 5252587846, REGON: 147265339 o kapitale zakładowym w wysokości 100,000 złotych, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. nr 101 poz. 926 z 2002 roku z późn. zm.) oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy oraz w celach marketingowych. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
2. Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie od Ucando sp. z o.o. informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204) na podany przy rejestracji w sklepie Nowe-hamulce.pl adres poczty elektronicznej.
3. Użytkownik posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także zwrócenia się z żądaniem usunięcia podanych danych osobowych. Zbierane dane przetwarzane będą wyłącznie w celu świadczenia usług w serwisach, których właścicielem jest Ucando Sp. z o.o.. Nie udostępniamy danych osobowych innym podmiotom, z wyjątkiem zakresu niezbędnego do prawidłowego świadczenia usług w serwisie. Podanie przez Użytkownika danych osobowych jest całkowicie dobrowolne.
4. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

8. Postanowienia końcowe
1. Cennik oraz informacje dostępne na stronach internetowych sklepu Nowe-hamulce.pl nie są ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie odzwierciedleniem oferty producenta, z tego też powodu nie zapewniamy pełnej dostępności towarów wymienionych w cenniku. Klient składając zamówienie przy pomocy procedur dostępnych na stronie internetowej, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach umieszczonych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży odbywa się w trakcie  pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez Klienta.
2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
3. Niniejszy Regulamin jest obowiązujący od dnia 14.08.2013 r.
4. Wszelkie zdjęcia części zamieszczone na stronie są zdjęciami poglądowymi producentów - mogą różnić się od faktycznego stanu towaru.
5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują w chwili ich publikacji na stronie Nowe-hamulce.pl.

Artykuły

Wszystkie poradniki >>

Ostatnie komentarze


W mojej Audicy sprawują się wyśmienicie. Cena dość atrakcyjna, szybka wysyłka.

Adam 

Osobiście jestem zadowolony z zakupów. Wraz z tymi tarczami wymieniłem klocki na nowe, cały...

Kamil 

Rewelacyjna jakość, polecam wszystkim produkty TRW!!!

Junak 

Jak za taką cenę to jestem jak najbardziej zadowolony :)

Karol 

Polecane części hamulcowe

Obsługujemy
płatności
platnosci
Sklep internetowy z częściami układu hamulcowego do samochodów Nowe-hamulce.pl
Jeśli chcesz zapytać o naszą ofertę, skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo. Nasi konsultanci są dostępni od Pon. do Sob. pod numerem telefonu 22 814 67 62
Najlepsze klocki, tarcze hamulcowe, szczęki oraz bębny hamulcowe w najniższych cenach w Polsce dostępne są tylko w sklepie Nowe-hamulce.pl.