Wybrane auto:
Producent | Numer OEM |
---|---|
ABEX | T6633 |
APEC braking | PAD856 |
BMW | 34211162446 |
BMW | 34211162536 |
BMW | 34211165233 |
BMW | 34211165235 |
BMW | 34216761238 |
BMW | 34216761241 |
BMW | 34211160340 |
BMW | 34211160341 |
BMW | 34211160533 |
BMW | 34211161456 |
Brake ENGINEERING | PA713 |
E.T.F. | 120498 |
EFI | EDB850 |
EURO CAR PARTS | 10111014 |
FREN-J | 3350 |
GALFER | 20316391 |
HP (ZEBRA) | 2781 |
ICER | 180802 |
ICER | 181174 |
MG | SFP100520 |
MOPROD | MDP1174 |
PAGID | T1039 |
PBR | DB1245 |
ROADHOUSE | 226500 |
ROULUNDS RUBBER | 469881 |
ROVER | SFP100520 |
SAAB | 5058110 |
SAMKO | 5SP463 |
SIMER | 621 |
TRUSTING | 1850 |
WOKING | 3995 |
LPR to włoska firma założona przez Luciano Arici specjalizująca się w dziedzinie układów hamulcowych. Części LPR sprzedawane są w 76 krajach na całym świecie. Producent zajmuje się produkcją i dystrybucją tarcz, bębnów, linek, przewodów, klocków, szczęk, pomp, cylinderków i wielu innych mechanicznych i hydraulicznych podzespołów układu hamulcowego.
Wszystkie produkty oferowane przez ...
Klocki hamulcowe stanowią jeden z najważniejszych elementów układu hamulcowego. Są one bezpośrednio odpowiedzialne za prawidłowe zatrzymywanie pojazdu. Wraz z postępem eksploatacji samochodu klocki hamulcowe, a konkretniej ich okładziny cierne ścierają się, a co za tym idzie muszą zostawać poddane okresowej wymianie. Zużyte klocki hamulcowe można rozpoznać m.in. po spadku poziomu płynu hamulcowego w zbiorniku, ...